Bekijk onze
Klachtenprocedure

Wij stellen hoge kwaliteitseisen aan onze dienstverlening

ij helpen u dan ook graag bij een eventuele klacht

Klachtenprocedure

Smarttheorie onderkent het belang van een klachtenregeling om de dienstverlening te verbeteren en zonodig maatregelen te nemen om procedures, werkwijze, instructies of voorschriften aan te passen. Indien de uitvoering van onze werkzaamheden naar uw mening niet voldoet aan de daaraan te stellen eisen of u bent niet tevreden over (één van) onze medewerkers, kan dit aanleiding zijn tot een klacht. Wij gaan er van uit dat u in overleg met de direct betrokkenen heeft gezocht naar, een voor beide partijen aanvaardbare, oplossing en dat dit niet is gelukt. Deze klachtenprocedure voorziet in deze situatie, u kunt uw klacht voorleggen aan de directie van Smarttheorie.

U kunt uw klacht aan ons kenbaar maken door ons een e-mail te sturen naar klachten@smarttheorie.nl Indien u dit wenst, wordt de klacht geanonimiseerd behandeld en zet de directie zich in om de rechtspositie van de klager te beschermen. Gelieve deze wens uitdrukkelijk in het klachtenformulier te vermelden.

Over uw klacht wordt binnen één week contact met u opgenomen door de directie. In het behandelingstraject zullen wij zo goed mogelijk proberen te zoeken naar een oplossing, die voor beide partijen aanvaardbaar is. Wij streven er naar uw klacht naar tevredenheid te behandelen.

Uw klacht kan mede aanleiding zijn om onze dienstverlening te verbeteren en zonodig maatregelen te nemen om procedures, werkwijzen, instructies of voorschriften aan te passen. Dit leidt uiteindelijk tot een hogere klanttevredenheid.


© 2019 Smart Theorie